Toekomstgerichte opgaven en gemeentebrede pijlers

De drie pijlers door de opgaven heen

We zijn er als gemeente voor onze inwoners, ondernemers en samenwerkingspartners. We willen dicht bij de samenleving staan. Inwoners kunnen bij ons terecht met een (hulp)vraag of verzoek. We zijn een gemeente waar inwoners, ondernemers en samenwerkingspartners graag mee samenwerken.  

Onze dienstverlening wordt goed beoordeeld met gemiddeld een 7,1. Dit cijfer willen we in ieder geval behouden voor de toekomst. Hiervoor is het nodig, dat we in onze dienstverlening meebewegen met de veranderingen in de samenleving en aansluiten bij nieuwe wetgeving. De komende periode zetten wij in op de menselijke maat en investeren wij in onze digitale dienstverlening. Altijd vanuit onze kernwaarden betrouwbaar, verbindend, oplossingsgericht en slim.

Menselijke maat
In onze dienstverlening denken we met onze inwoners mee. Partijen weten waar ze hun (hulp)vraag kunnen stellen, of we verwijzen partijen door naar de juiste plek. Het maakt niet uit via welk kanaal de (hulp)vraag wordt gesteld, uitgangspunt is 'no wrong door'. We zorgen voor een goede bereikbaarheid van de gemeente. Hierover communiceren wij naar inwoners, ondernemers en samenwerkingspartners.

Digitale dienstverlening
We gaan de komende periode een extra impuls geven om onze digitale dienstverlening up to date te maken. We inventariseren de lopende acties en brengen deze samen. Daarnaast verkennen we nieuwe opties en werken deze uit. Hierbij houden we rekening met wettelijke verplichtingen. Voorbeelden van nieuwe opties zijn: chatbot, whatsapp en persoonlijke internetomgeving (mijnraalte.nl).

Deze pagina is gebouwd op 10/20/2023 15:28:27 met de export van 10/20/2023 15:20:43